Flyr från boken..

Ja jag försöker fortfarande komma på ursäkter för att slippa sätta mig och läsa den fruktansvärt tråkiga bok...vet att jag måste läsa skiten tills imorgon och har egentligen inte mycket kvar men motivationen saknas när den är så grymt tråkig!! När skolans klocka klämtar, om behovet av meningsfulla berättelers. Man fattar ju redan på titeln att den är tråkig. Det lustiga är att den handlar inte direkt så mycket om skolan så har svårt att de poängen med den. Fick förresten lite saker jag bestält förut. Har börjat skicka efter julklappar då jag lär vara pank året ut i stort. Köpt en söt, och enligt mig, rolig present till baby. Det svåra ät bara att meningen nu är att den skall slås in och gömmas till 24:de December. Lycka till! VIll ge han den nu bara för att se vad han säger, typ. Kommer inte gå något bra detta med min idé om att handla julklappar i god tid innan pengarna tar slut....får nog låta bli att köpa presenter till någon i samma hus så blir det inte lika svårt att hålla sig sen!

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback