Förbannade jävla idioter....

Öpnnade brevlådan, hm..post...gothia...öpnnade brevet. Påminnelse parkeringsböter 400:-!!!! What the fuck!?!?! Har fått böter för att min bil står parkerad i sin jävla ruta som jag betalar varje månad för!!!! Ringer idioterna och nog fan är de på lunch just nu bara för det. Jaha, slår på datorn för att gå ut på nätet och inte fan funkar det inte. Jävla bredbandsbolaget!!! EN jävla massa strul för att få igång skiten och vad är felet! Jo den där sambon har dragit ur både stömmensladden och wlan sladden utan att fråga mig eller säga till mig. GE fan i saker du inte förstår dig på! Detta är fan ingen bra start på dagen jävla skit. Ska snart ringa det förbannade Gothia och be dem flyga och fara innan jag kör upp en gaffeltruck i arslet på dem!

Kommentarer
Postat av: dr. no

Döda dom jävlarna!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback