Ha jag fick rätt!

Det kändes jäkligt bra kan jag lova! Fick rätt i allt bråk med parkeringsbolaget så får tillbaka 800:- för två tidigare böter som jag heller inte skulle ha fått! Visste väl att jag inte gjort fel, dumma jävlar. Nu har i alla fall alla lapplisor i detta område fått tydliga instruktioner om att inte lappa min bil för den är inte felparkerad! Hahaha! Om grannen ringer och klagar igen så kommer han bli hänvisad till bovärden så de kan få reda på vem det är som ringer och gnäller och tala om för denna någon att de har fel för det är faktiskt en plats där. Min! Känns jävligt bra att få pengar tillbaka men kan lova att parkeringsbolaget inte lät specielt nöjda när jag ringde dem förut för att begära mina pengar tillbaks. Hahahaha där har ni era jävlar!

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Ja, det skulle ju verkligen behövas - jag ska se vad jag kan göra, men ni får nog ge er till tåls tills vi kommer upp med bandet sista helgen i november. (myspace.com/rideemondown)



Gött att vinna över de onda parkeringsbolaget förresten!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback