Haha vilken flopp!

Ja kan ni tänka er, fick hemlängtan efter några timmar i SKövde så satte mig helt enkelt på ett tåg hem på lördag morgon! Blev en mycket kort resa denna gång med men nu åkte jag i alla fall hem av rätt anledningar. Saknade baby och hade helt enkelt ingen lust att vara kvar där. Känndes jävligt gött att få krypa ner i sin egen säng hemma igen måste jag säga och även om Örebrew folket ville ha mig med nästa år på Tjällis så känns det som om att jag nog inte skall åka på resor. Tycks inte vara min grej riktigt men det gör mig ingenting.

Sitter just nu och väntar på att baby ska vakna för vi ska till affären sen. Boken jag ska läsa till nästa vecka var för jäkla tråkig med så undviker att plugga nu igen!

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Man vill ju ogärna baktala sitt eget landskap, men Skövde, det är fan inte jordens roligaste plats alltså...


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback