Satans huvudvärk..

Har de senaste dagarna haft galet ont i huvudet. Det liksom smäller till som fan i skallen. Har nog något litet troll uppe i skallen som försöker hugga ut lite av min hjärna just nu. Irriterande är det! Satt och blädrade lite i bröllopstidning igår med. Letar fortfarande efter en ring jag vill ha som helst inte kostar 20.000:- blir så dyrt att spara pengar ju. Vi har i alla fall funderat lite mer på tema nu och även om baby gärna hade gift sig på båt så vet han att jag är sjösjuk och vår toastmaster skulle troligen hänga i linor och leka pirat så han har gett upp den idén. Blir inte heller något marint tema då fisk och skaldjur inte kommer finnas på menyn på grund av allergier och sånt. Har än inget bra tema för menyn men det får vi fundera på. Vi har i alla fall ett färgtema och lite mer idéer som kommer att vara med som inspiration.

Nu måste jag dock sätta mig och planera inför dagens möte.

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Herregud vilken bra idé!



Gift er på en båt - vilken jävla grej!



Och oroa er inte för mig... Nej nej. Ingen fara. Jag är lugn som en filbunke. Absolut. Ni behöver inte vara rädda. Jag är vuxen. Skulle aldrig få för mig att göra något dumt. Lovar. Det är säkert alltså. Har lagt av med barnsligheterna nu. Hundra procent vuxen familjefar. Ansvar och ordning är mina mellannamn. Jajamen.

Postat av: Malin

Hej! Ska ni gifta er redan i januari?? Eller blir det nästa sommar ? Får man komma ?

kram

2008-10-16 @ 13:19:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3766

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback