Jobba, jobba

Yes det blir en hel del jobbande för mig nu i helgen. Fredagen var sedan ett tag redan bestämt men i onsdags natt så fick jag sms av, gissar Johanna (har int numret) som bad mig ta hennes pass på lördagen. Känndes som hon för det var fan minst 2 smilegubbar i varje sms. Personligen börjar jag bli för gammal för att använda mig av så mycket smilegubbar men tösen är ju bara 19 så okej. Inget band som spelar i helgen så på den fronten blir det i alla fall lugnt men sen är det ju alla fulla människor med dessa skamliga förslag. Kommer nog aldrig förstå hur man tänker när klockan är halv två, man är sket full och krogen stänger snart, hur man då kan få för sig att stöta på den nyktra bartendern och tro att man har något där att hämta. Jag menar kom igen, hur attraktiv tror du att du är när du är as plakat?? Inte nog för för att jag skulle dumpa min fratida man och följa med dig hem i alla fall det kan jag lova!

Skolan funkar för övrigt rätt bra just nu, har hittat en trevlig tjej i klassen som jag hänger med en del. Vi är ju bara 10 lärare i en klass på 127 just nu så rätt skönt att ha någon att snacka med. Minns dock inte om hon heter Pauli eller Pulina men nått sånt avr det. Skäms på mig, får ta reda på det bättre. Känns bara lite dumt att fårga sådär nu efter hur många veckor som helst. Ursäkta men vad heter du egentligen???

Annat nytt som hänt...hm..ja faktiskt. Tror att jag precis fick en vit flagg viftad framför mig, eller en olivkvist eller vilken liknelse man nu ska använda. Ett framsteg som måste funderas på.

Andra förändringar just nu är nytt dietprogram samt ny tid hos pyskologen. We are all crazy!!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback