Kristet uteseende på jobbet..och annan update

Yes i lördags spelade de på Wickan sär jag jobbar som bartender. Hörde dem inte ett dugg kan jag säga för dj:n drog på volymen super mycket så när de spelade så allt jag hörde i min bar var hans musik. Men sambon som var med var löjligt nöjd. Inte nog med att han hade pratat med bandmedlemmarna flera gånger han fick också en jätte kram av sångaren efter spelningen tydligen så han kom till mig efteråt med ett sådär löjligt flin som barn har på julafton.

Hm..nu slåss katterna här som idioter, har inte tålamod för det idag.

Anant som har hänt...hm...försökte få min klass att frysa ihjäl på lektion. Det var varmt så jag drog igång fläkten. Visade sig att den fungerade för bra då alla började ta på sig jackorna :p ooopppsss...

Min nya livsstil fungerar bra med. Har nu på 2 veckor gått ner över 2 kilo så är nöjd som fan. Känner mig inte som en uppstoppad korv när jag tar på mig jeans länger vilket gör att jag har förhoppningar om framtiden nu!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback