Lillasyster

Ja gud vilka fånar det var, inte var dom bra inte. Spelade till och med en Lok låt mitt i allat, hur dåligt är inte det. Göra cover på sig själv?? Bandet blev osams med och skrek åt varandra bakom kulisserna. Blir nog ingenlång kariär där inte. Är sjuk som fan med så var inte kul att jobba i fredags med feber och allt.Galet mycket folk som ville se detta band som jag ansåg mycket överskattade. Skulle sagt åt dem att inte skrika och slå i dörrar som barnungar! Hoppas att kristet utseende i alla fall kan uppföra sig!

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Det var ungefär det jag hade väntat mig av Lillasyster.



Även om Kristet är bättre musik så kan det vara tveksamt hur de för sig - men med lite tur är de vuxnare av scen än på den...



När är det förresten?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback