Tentan klar =)

Japp då har man gjort tenta nr 1 i denna kursen. Hur det gick får jag veta om ca 3 veckor. Kan säga att jag i alla fall fick in Ugh i ca 3 exempel! Är super nöjd för det!Tyckte dock väldigt synd om PR då hon var så sönder stressad. Tösen får typ panikattacker när hon ska göra salstenta. Hjärtat slog så hårt på henne så hon skaka kraken. Hoppas tentan gick bra för henne. Ska för övrigt jobba hela helgen vilket är bra för det innebär mera pengar till bröllop och övrigt. Galet egentligen att man ska behöva vara så beroende av pengar.

Är för övrigt lite irriterad på att baby lyckades förtänga vårat samtal om hans mors kalas. När jag väl lyckas samla mod och kraft att tala om för han hur jag känner inför det hela och att jag inte vill med så lyckas han förtränga det. jävla skit, känner inte för att ta den disskutionen igen för han reagerade ju precis som jag trodde han skulle...orkar inte ta det nu. Ska förtränga hela grejen ett tag till och lyckas bli extremt sjuk lagom till dess eller något annat.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback