Väntar på samtal...

Finns det något värre än att vänta på att telefon ska ringa? Lillebror är sjuk just nu och grejen är att när han blir dåligt blir han ofta riktigt dålig. Han vaknade med feber imorse, 39.5 vilket inte är bra. Grejen med lillebror är att han har gått med halsböld utan att knappt känna av det. Vi fick veta det så han sa till mamma en dag att han trode han hade hål i halsen. Detta visade sig vara sprucken halsböld. Han har med andra ord lite annan smärttröskel än vi vanliga så att säga. Så man är klart lite orolig när han nu har 38 i feber vilket är en förbättring men ändå inte bra. Sambon vill att jag ska köra han till akuten men lillebror sa att "äsch jag kan ringa läkare imorgon om jag inte är bättre" så sambon ska ringa och prata med lillebror och sen ringa mig. Det är alltså det samtalet jag väntar på, ska jag åka till akuten med han eller ej....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback