Idiotiska uppgifter

Ja nu har man ytterligare påbörjat en ny delkurs. Den sista i media b för övrigt vilket känns jäkligt skönt! Hittils har den dock varit mycket meninglös med uppgifter som känns helt idiotiska. Skapa ett google konto, skapa ett konto på publiwiki, skapa en blogg, skapa ett skypa konto etc. Det som gör det hela idiotiskt är att det finns ingen ytterligare poäng med det hela! Vad fan ska jag med alla dessa onödiga konton till egentligen?? Har i alla fall inte fått flera utbrott på läraren, bara på diverse folk i klassen som jag inte ens vill se just nu. Tur man går på praktik snart i alla fall för då slipper man dem!

Har även börjat komma igång med mitt skrivande av D-uppsats. Har drygt 4 sidor nu vilket innebär att jag behöver ha ca 26 till. 25 maj skall det vara inlämnat ocj klart för att få gå upp på opponering. Jippi...har nu ca 4 sidor om Freud och kanske 4 rader om Lacan vilket innebär att jag behöver läsa ännu mera Freud och mycket mycket mera Lacan. Sen så får man ju inte glömma allt annat som skall läsas och fixas vid sidan av. Nej jag är inte bitter..inte alls...grrr..

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Jävligt skönt resonemang: "4 sidor down - 26 to go!"


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback