Besök från förr

Ja shit...vad ska man säga. Det var ca 4-5 år sedan jag såg honom och nu kommer han hit. Till Karlstad i helgen. Blandade känslor faktiskt för var en rörig relation vi hade till varandra med mycket blandade känslor men han har ändå betytt en del för mig för behövde hans vänskap då. Känns mer vänskpaligt nu i alla fall vilket är skönt för vi hade väldigt kul tillsammans så vore kul om vi kan börja prata lite mera regelbundet igen. Ja han var "the one" en gång i tiden men det var en rörig historia som var extremt destruktiv för mig. Var nog en av de jobbigaste tiderna i mitt liv men vänskapen har jag saknat och det roliga. Kul att han kommer hit och tänker på mig i alla fall. Får se till att ta en drink på krogen med han. Kan i alla fall säga att jag är glad att det inte blev vi för då hade jag aldrig träffan min darling. Ingen kan få mig att skratta och må bra på samma sätt som han och det skulle jag aldrig byta bort!

Haha blev änna lite tankspridd här nu! Bäst att återgå till lite pluggande!

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Ha ha ha! Dåligt inflytande har han haft på sig själv, och dvärgar ÄR kul!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback