Då ska man jobba igen

Ja ska jobba ikväll igen. Var ett tag sen nu faktiskt så känns sådär kul att jobba. Om jag inte jobbar regelbundet så har jag alltid ångest för att åka och jobba. Alltås såtdär att nej fan jag vill inte jobba idag. Idag spelar Backyard också så det kommer vara mycket folk och stressigt som fan. Det står på schemat att jag ska stå i baren framför scenen med men kan ge mig fan på att någon av "lill bossarna" kommer ha bytt plats på mig om någon av dem jobbar. Så är beredd på att åka till jobbet och behöva ta en konflikt det första jag gör. Jäkligt irriterande sådant. chfen gör scheman så att de ska rulla och man ska byta plats hela tiden men de där två byter alltid plats på en utan att fråga och det gör mig skit sne. Får se vad som händer idag. Liin är som vanligt seg som fan och ute i sista minuten. Hon håller på att göra sig redo nu och ska tydligen även laga mat och hämta tvätt. Jippi! Talat om för henne att bilen går från henne klockan åtta så då är det bäst att hon är med.

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback