När är det dags för er då?

Det tycks vara den ständiga frågan just nu från alla håll och kanter. Frågan om när vi ska bli vuxna och skaffa barn vi med. Herregud vi ska ju gifta oss i sommar, tror ni verkligen vi har råd med barn då? Ska ju köpa en till katt nu med och det är prio 1 i min värld. Skulle dessutom inte ha tid med mitt överdrivna pluggande just nu heller. Men visst jag erkänner att jag är lite avundsjuk på alla bekanta som får barn och som är gravida nu. Men det är inte läge i vårat liv, eller ja det är inte läge för mig just nu. Har annat att göra! Plugga och åka landet runt med katter på utställning. Vet jag är lite skev!

Ska gå hem till Liin nu och kolla in nya lägenheten sam tinstallera CS3 i hennes dator med. Hon har i alla fall CS4 men om hon jobbar i det kan hon inte öppna filerna i skolan sen så bortkastad tid då. Bäst jag rör på mig så jag kan gå hem och plugga mer sen. Paus är bra har jag hört!

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

ni e ju inte direkt gamla så ingen brådska MED barn =)

2009-02-04 @ 19:45:12

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback