Då var det lördag igen

Och denna lördagen ser ut som de felsta av mina lördagar gjort det senaste halvåret. Jag skallnaturlgitvis jobba i baren igen. Liin jobbar som tur är ikväll  med så man har sällskap till och från jobbet. Tyvärr är det ingen schysst extralön idag men är i alla fall lön och det är inte helt fel det heller. Speciellt inte som mina shoppingvanor på nätet inte är de bästa. Har alltid haft visst shoppingberoende och när jag började näthandla blev det värre. Dämpade shoppingen ett tag men nu är jag ute och surfar efter nya prylar nästan jämt igen. Kan i alla fall surfa runt utan att handla nu!

Jobbet då, ja jag börjar halv elva idag men Liin börjar tio så hämtar henne vid nio. Kan mycket väl bli en as seg och lugn kväll eller så är det massor av folk. Man vet aldrig. Hoppas nästan att det blir lugnt, lite seg idag. På mändag sen så är det personalmöte/fest så då ska vi sova hos mor och far så vi kan vara med på partyt! Ser fram emot det för denna gång är det fler som skall med.

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback