Delmål avklarat!

Ja som vanligt så innebär måndag morgon alltid möte på viktväktarna för mig med invägning och "lektion". Idag var jag lite nervös på grund av helgens magsjuka. Kompenserade den med att äta mindre bra inatt :-) men hade gått ner 2 kilo. Beror nog dels på jobbandet i fredags och magsjukan efter det. På tal om jobbet, den där Adam Tensta kan inte ha varit bra, var inte överdrivet med folk där och jag hade fan fullt upp hela kvällen även om han spelade. Någon som vet vad han är kändför ens? Fick ragg med, en yngre pöjk som gav mig sitt mobilnr. Mmm..troligt att jag ringer! Men vad gör man inte för att hora in dricks! Mötet idag var det ja, hade som sagt gått ner 2 kilo så kommit över min 10% delmål. Man skall tappa 10% av sin vikt och då får man en nycklering. När man är målviktig sen får man en guldnyckel att sätta på nyckelringen. Kan låta töntigt men är fan stolt över min nyckelring! Har nu gått ner 9 kilo sedan starten i augusti så är rätt näjd med mig själv. Har ju en brudklänning i storlek 36 som väntar på mig!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback