Kan det bli mycekt tråkigare!!

Efter ca 5 minuter tappade jag intresset totalt. Några minuter senare började jag skriva ner planering för min D-uppsats. Ytterligare lite senare klottrades det i blocket. Detta övergick till stjärnor på handen och tillsist även jeansen. Jösses vad tråkigt!! Vår lärare pratade idag från kvartövernio till tolv om typsnitt!!! Om TimesNewRoman och andra typsnitt, om familjer, bold, italics etc. etc. fatta att det var tråkigt!!! Hur intressant tror ni att det är med typsnitt!? Jag lovar och svär att jag aldrig kommer plågamin stackars framtida gymnasieelever med prat om typsnitt i flera timmar. Det räcker för mig att veta att man måste tänka över vilket typsnitt man använder vid reklam, loggor och så vidare, men att prata om deti flera timmar var fan overkill!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback