Plugga å plugg

Ja shit vad grejer jag har att göra just nu känns det som. Har ingen riktig överblick på allt som skall ordnas än så länge då ingen av kurserna har startat än. Men kollar man alla papper så är det massvis!

I helgen kommer svärföräldrarna på besök, ska umgås lite och så kommer mina föräldrar hit med så den kan träffas. På tiden kanske eftersom vi gifter oss i sommar.

Ska baka imorgon med, cupcakes, har hittat en del recept och varti å köpt sugarpaste och lite annat skojigt så hoppas det blir bra. Ska sätta dem i mitt muffinsträd jag fick i julklapp. Lovar en bild senare!

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

[email protected]



Skicka ett mail, är inte säker på att ajg har din mailadress;)

2009-01-15 @ 22:24:39

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback