Stressad!

Vaknade av att telefon ringde fem över tolv. Det var Liin som undarade vart jag var.Oppps! Skulle visst ha mött henne 12 men försov mig. Stressade igenom lektionen för ville bara hem och ta en dusch då vi ska på personalmöte/fest idag. Ska vara i Dfs halv sju för att hinna dit så vi måste åka halv sex ungefär och här sitter jag och gör inget! Har i alla fall lagt fram kläder jag ska ha och väntar nu på sambon så jag kan åka till posten och hämta ut mina 2 paket som kommit. Ingen aning om vad som finns i dem för har beställt så jäkla mycket grejer på sista tiden. Nej bäst att sätta fart med något nu!

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Du vet inte om det är någon av dina kompisar som var och lyssnade när vi var uppe i Karlstad som skrivit en rescension någonstans på nätet eller?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback