Dia Psalma

Ja igår jobbade man igen och som vanligt när det är just den här typen av band så dyker alla idioter upp samtidigt. Det var så hysteriskt svinigt inne på krogen så det är fan inte klokt. Om man måste kräkas kan man väl ändå göra det på toaletten?? Om man inte får hjälp direkt i baren när man står där med 40-50 pers till så går det inte snabbar bara för att man visslar, knäpper med fingrar eller kallar bartendern för, bruden, du, eller hora. "Jag har stått i 45 min" funkar aldrig i våran bar för det finns ingen som får stå i 45 min hos oss, så lång tid tar det aldrig. Om du ska beställa så är det bra om du redan innan beslutat dig för vad du ska handla så tar det inte så lång tid. Kontanter!!!! Behöver jag säga  mer? Och en sak till, när du beställer se till att du inte har munnen full i nötter och öl samtidigt, lagom trevligt att behöva svabba utt ditt jävla dreggel i min bar!!

Sunt förnuft, är det något som försvinnit med åren eller??

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback