Köpt och äntligen hämtatny bil!!!

Yes igår var vi i Örebro (skit stad) och hämtade våran nya fina bil. Som jag säger är min men det är bara för att retas med sambon! Bilen står på mig så jag tycker det är lite kul, plus att pengarna för lånet kom in på mitt konto men det stod minus på både hans och mitt. Så lite måste jag få pika han! Bilen är as grym! Är hur nöjd som helts! Sambon är något nördigare än mig så han har bild på bilen som bakgrund i mobilen :-p det är en silvermetallic Peugeot 307 från -06 så vi är hel nöjda. Ska nog ta och övertala sambon  att vi behöver till affären idag :-D han har ju faktiskt inte fått köra bilen mer än när vi var och tittade på den första gången! Snäll jag är va!

Bäst att skriva lite mer uppsats nu med om man ska ha tid att åka till affären!

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja gärna...fast kansk ekommit upp på NajzPrajz redan då=) fan lät dyrt, men kanske är klu att gå på ändå=) Får se.

2009-03-15 @ 13:45:20
Postat av: Jennie

Oh fan, vore ganska soft...vet att Adde vill se dem=) under 150 är rätt rimligt annars.

2009-03-16 @ 18:27:29
Postat av: dr .no

Gött!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback