Trött och sliten nu

Ja det har varit en jobbig helg. Jobbade fredag och lördag och även om det inte var mycket folk så är jag sliten i kroppen sen dess ändå. Den fina tårtan vi gjorde glömde jag fota denna gång tyävrr. Kanske finns en bit kvar i kylen jag kan fota. Den var i alla fall grön med vit sprittsad grädde runtom, godis, kiwi och silverkulor på! Gör snygg! Efter att ha jobbat hela helgen har jag även varit och tattuerat mig igen, i måndags. Gjorde sjukt ont denna gång. Värre än någon av de andra faktiskt och har varit ännu mer sliten efter det!

Våran skräckfilm är klar med. Den är kanske inte så otäck som man skulle önska men det är en mer psykologiskt otäck film och sambon sa att den var snyggt gjord i alla fall så då är jag nöjd!

Nu är klockan tio och jag har ont överallt och är sjukt trött så sova tidigt låter som en bra idé idag!

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh fan, e ju inga pengar egentligen, men polarna bangade så vi hoppar det denna gång, tyvärr.

2009-03-25 @ 12:02:33

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback