Ja det är ju typiskt

Känns nästan som att man blir straffad för att man haft ett så perfekt år hittils. Allt har funkat jätte bra med skolan och allt runtom. Men nu är det slut på det roliga tydligen!! Farmor har fått tbc och vi skall alla testas för detta nu. Det positiva är att hon inte längre är döende utan på bättringsväg nu. Troligen så är inte vi andra smittade heller men är sjukt rädd för sprutor så ser inte fram emot det testet inte! Det andra är uppsatserna då..den i media har ännu inte påbörjats och kommer ha galet lite tid att skriva den plus att handledaren måste köpa min idé jag har. Den andra är kaos i nu, måste fixa ny handledare då min vanliga nu slutar för gott och troligen får jag skriva om ca 10 sidor om jag inte kan få det att funka och få en handledare att anse att det funkar. Jippi...har jag för övrigt nämnt att jag slutar nästa sommar och inte kommer ha jobb eller något annat?? Jag sätter just nu allt mitt hopp till projekt nr 1.

Ska i alla fall på bio idag. Bröllopsfotografen, kan nog vara kul. Var på zombieland, sjukt roligt!! Den måste jag nog köpa sen så man kan skratta lite mer åt den hemma. Lovar att det verkligen var sjukt kul.

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback