Stress och ångest inför framtiden

Ja har tyvärr redan börjat få panik inför mina val nästa år. Vad ska jag göra? Hur ska jag hitta ett sommarjobb? Vad fan ska jag jobba med under sommaren??? Hur ska jag lyckas få ett jobb efter sommaren? Börjar bli gammal och klockan tickar så att säga. Känner mig just nu extrem stressad inför allting. Hem, hus barn, jobb??? Kan inte någon bara ge mig ett jobb eller en doktorand tjänst till augusti nästa år så slipper jag tänka på all stress inför vad jag skall göra. Min reservplan just nu inför sommaren är att leta sommarkurs ifall allt annat skiter sig. Liin och jag har idag diskuterat problemet med att vara pank och kommit fram till diverse mindre bra förslag. Hennes ena var att sälja sina ägg så hon kan köpa hund. Nja kanske inte så bra nej. Min idé var att hyra ut hennes pojke som strippa. Var nog inte så bra det heller. Hur löser man stress och ångest för något som inte går att påverka än på ett tag?

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback