Jobb, jobb, jobb

Ja nu ska man snart börja slava i baren igen för en mycket kass lön. Undrar just varför jag väljer att stå där och ta han om dreglande fyllon när man knappt får något för det. Borsett från alla skamliga förslag då. Ibland, eller nej ofta, har jag funderat över hur en del killar tänker. Det är ganska uppenbart vilken del som styr de flesta av det motsatta könet!! Synisk, absolut! Hörde bästa raggningskommentaren på tv igår: "att röra din hud känns som att pissa på ett elstängsel" undrar just om någon testat den i verkligheten?

Detta med jobb då, ska ringa rektorn på en skola här i stan nästa vecka för att boka in ett möte. Känns ganska så possitivt att han vill träffa mig även om det enbart är för att stå med på vikarielista. Om man gör bra ifrån sig så kanske det finns möjligheter i framtiden även om högstadiet inte är vad jag vill direkt. Bättre än inget alls.

För övrigt fyller man år snart. 6 oktober blir jag hela 25 år gammal! För att fira detta nederlga skall det bli fest med tema 80-tal!! Planen är att bli alldeles för berusad =)

Resan till USA är bokad med, längtar som tusan!!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback